Economic Substance Regulations- UAE

ESR Dubai

اپریل 2019 میں ، متحدہ عرب امارات نے او ای سی ڈی کے جامع فریم ورک کے ممبر کی حیثیت سے وابستگی کے ایک حصے کے طور پر ، معاشی مادہ ("قرارداد 31") سے متعلق وزراء کی کابینہ کی قرارداد نمبر 31 2019 جاری کی ، اور متحدہ عرب امارات کے ٹیکس فریم ورک کے جائزہ کے جواب میں بزنس ٹیکس پر یورپی یونین کے ضابطہ اخلاق گروپ کے ذریعہ۔

10 اگست 2020 کو ، وزراء کی کابینہ نے 2020 میں سے 560 نمبر کی معاشی نشوونما سے متعلق قراردادیں ("قرارداد 57") جاری کیں۔ قرار داد 57 میں ترمیم اور منسوخ کی گئی قرارداد 31 ، وزرا کی کابینہ کی قرارداد نمبر 58 برائے 2019 ، اور وزرا کی کابینہ نے قرارداد کی منظوری دی۔ 2020 کا نمبر 7۔ قرارداد 57 کے اجراء کے بعد ، وزیر خزانہ نے 2020 کے وزارتی فیصلہ نمبر 100 کے ذریعہ نئی ہدایت نامہ جاری کیا ، جس میں شیڈول 1 ("وزارتی فیصلہ 100" کے طور پر شامل کردہ ایک تازہ ترین متعلقہ سرگرمیاں گائیڈ بھی شامل ہے۔ ).

قواعد و ضوابط میں متحدہ عرب امارات کے ساحل اور فری زون کمپنیوں اور کچھ دیگر کاروباری فارموں کی ضرورت ہوتی ہے جو کچھ سرگرمیاں انجام دیتی ہیں (لائسنس دہندگان - سوال See ملاحظہ کریں) تاکہ ان کی انجام دہی کی سرگرمیوں کے نسبت متحدہ عرب امارات میں مناسب "معاشی موجودگی" برقرار رہے اور اس کا مظاہرہ کیا جاسکے۔ قواعد و ضوابط کو یقینی بنانا ہے کہ متحدہ عرب امارات کے اداروں نے حقیقی منافع کی اطلاع دی جو متحدہ عرب امارات میں کی جانے والی معاشی سرگرمی کے مطابق ہیں۔

قرارداد 57 اور وزارتی فیصلہ 100 (اجتماعی طور پر ، "ضابطے") اقتصادی تعاون و ترقی کی تنظیم ('او ای سی ڈی') اور یورپی یونین ('ای یو') کے ساتھ مشاورت سے تیار کیے گئے ہیں

.یہ ضابطے کے تابع کون ہے؟

ضابطے کا اطلاق لائسنس دہندگان پر ہوتا ہے جو درج ذیل میں سے کوئی بھی سرگرمی انجام دیتے ہیں۔

 بینکاری کاروبار

 انشورنس کاروبار

 سرمایہ کاری فنڈ مینجمنٹ کے کاروبار

 لیز-فنانس بزنس

 ہیڈ کوارٹر کاروبار

 شپنگ کاروبار

 ہولڈنگ کمپنی کاروبار

 شعوری ملکیت کاروبار

 تقسیم اور خدمت کے مرکز کے کاروبار

براہ کرم ہر سرگرمی کی وضاحت اور مثالوں کے لئے وزارتی فیصلہ 100 کے شیڈول 1 کا حوالہ دیں۔

ریگولیٹری اتھارٹیز ضابطے کے تحت مطلع اور ذمہ داریوں کی اطلاع دہندگی کی نگرانی ، ممکنہ لائسنس دہندگان کی نشاندہی کرنے ، پیش کی گئی معلومات کی توثیق کرنے ، اس بات کا تعین کرنے کا ذمہ دار ہے کہ آیا کوئی متعلقہ ادارہ مستثنیٰ قرار دینے کی ضروریات کو پورا کرتا ہے یا ، اور متحدہ عرب امارات کے فیڈرل ٹیکس اتھارٹی کے ساتھ معلومات کا تبادلہ کرتا ہے۔ متحدہ عرب امارات کی وزارت خزانہ۔

MOF- Website

ضابطے سے کون مستثنیٰ ہے؟

مندرجہ ذیل مستثنیٰ لائسنس دہندگان کو معاشی مادے کی رپورٹ درج کرنے اور متحدہ عرب امارات میں مادے کا مظاہرہ کرنے کی ضرورت سے مستثنیٰ ہیں۔

Lic ایک لائسنس دہندہ جو متحدہ عرب امارات سے باہر ٹیکس کا رہائشی ہے۔

● ایک سرمایہ کاری فنڈ اور اس کے بنیادی SPVs / سرمایہ کاری کے انعقاد اداروں؛

● ایک مکمل یو اے ای کے رہائشی کی ملکیت کے کاروبار ہے کہ ایک کثیر القومی گروپ کا حصہ نہیں ہے اور یہ کہ صرف متحدہ عرب امارات میں کاروبار پر جاتی ہیں؛

ایک غیر ملکی حدود میں اس کے متعلقہ انکم سب پر ٹیکس سے مشروط ہے کہ ایک غیر ملکی ہستی کا ● ایک شاخ.

مذکورہ بالا چھوٹ میں سے کسی ایک کا بھی دعوی کرنے کے لئے نوٹیفیکیشن فارم کے ساتھ کافی ثبوت پیش کرنا ہوں گے۔ براہ کرم مزید معلومات کے لئے وزارتی فیصلہ 100 دیکھیں۔

Leave a Comment